Powered by Smartsupp .
  • Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MartiniPro.pl
§ 1.
Sklep internetowy MartiniPro.pl
(dalej występujący jako Sklep) prowadzony jest
przez Master Martini Polska sp. z o.o. ul. Kasztanowa 15, 32-085 Modlniczka, zarejestrowanej przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000214914, kapitał zakładowy 3.150.000 zł, NIP: 6772233049
dalej zwanym MartiniPro.pl bądź
zamiennie Sprzedający
DEFINICJE
§ 2.

1) Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a
Sprzedający pełni pozycję usługodawcy w rozumieniu wskazanego aktu prawnego.
Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania
do konsumentów w rozumieniu art. 221 Ustawy kodeks cywilny (cyt. za konsumenta uważa
się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
2) Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
3) Klient – Przedsiębiorca, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
dokonuje zamówienia w Sklepie.
4) Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
Internetowego na zasadach określonych w przedmiotowym Regulaminie.
5) Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu.
6) Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa
Sprzedaży.
7) Konto - konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta
oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
8) Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
9) Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10) Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
11) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks
Cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu
internetowego Sklepu.
12) Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
13) Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod
adresem MartiniPro.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć
Zamówienie.
14) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość
Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
15) System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń
informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a
także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą
właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 3.
Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż towarów znajdujących się w aktualnej
ofercie asortymentowej MartiniPro.pl wyłącznie Przedsiębiorcom prowadzącym działalność
gospodarczą, którzy w dowolnej formie zdeklarowali chęć dokonywania zakupów poprzez
Sklep.
Towar eksponowany w Sklepie (obejmuje towar z podaną ceną) nie stanowi oferty w
rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w
rozumieniu przepisu art. 71 Ustawy kodeks cywilny. Złożenie zamówienia przez Klienta
oznacza ofertę klienta, która wymaga akceptacji/potwierdzenia Sklepu. Klient nadto
zamiast oferty może złożyć zapytanie ofertowe
w odniesieniu do konkretnego produktu znajdującego się w ofercie Sklepu.
§ 4.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego
Regulaminu.
§ 5.
Podane przy produktach ceny nie obejmują kosztów przesyłki, które doliczane są
osobno.



WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
§ 6.
Sklep służy do dokonywania zakupów (zawierania umów sprzedaży pomiędzy MartiniPro.pl i
Klientem) za pośrednictwem systemu teleinformatycznego. Przy czym wymagania
techniczne są następujące: w celu dokonania zakupu niezbędne jest posiadanie
komputera z dostępem do sieci Internet, przeglądarki internetowej (w najnowszej wersji
wydanej przez producenta oprogramowania), aktywnego adresu e-mail i miejsca w
skrzynce odbiorczej umożliwiającego wymianę korespondencji ze sklepem. Strony sklepu
dostosowane są do przeglądania przy rozdzielczości ekranu minimum 1600 x 1024 pikseli.
§ 7.
Do zakupów w Sklepie upoważnione są wyłącznie osoby prowadzące działalność
gospodarczą, które wyraziły chęć zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
i którym MartiniPro.pl przydzielił dedykowane konto w Sklepie (nadane Klientowi formularza
rejestracji a obejmujące: nazwy użytkownika, loginu - adres @ i hasła). Oferta Sklepu obowiązuje
wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, dotyczy dostaw do siedziby Klienta
wynikającej z danych posiadanych przez MartiniPro.pl a udostępnionych dobrowolnie przez
Klienta. W wykonaniu umowy stosuje się prawo polskie. Klient ponosi wszelką
odpowiedzialność za przekazanie danych go identyfikujących w Sklepie osobom trzecim,
w szczególności za złożenie przez takie osoby zamówień.
§ 8.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie
formularza zamówienia i przesłanie go do Sklepu. Warunkiem koniecznym do realizacji
zamówienia jest zarejestrowanie Klienta w Sklepie dostępnym pod adresem podanym w
§ 1 oraz aktualność danych Klienta.
§ 9.
Przyjęcie przez Sklep każdego złożonego zamówienia potwierdzane jest drogą e-mailową
oraz poprzez informację wyświetlaną w systemie Sklepu. Przyjęcie zamówienia jest
równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. MartiniPro.pl oraz Sklep nie odpowiadają za
usterki w przesyłaniu e-mailowych potwierdzeń, spowodowane czynnikami niezależnymi
od nich (np. awariami serwerów pocztowych, łącz internetowych, klęskami żywiołowymi).
§ 10.
Wysyłając zamówienie ze strony www.martinipro.pl Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią
niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego bezwarunkowego przestrzegania. W
przypadku niedotrzymania postanowień Regulaminu Sklep jest uprawniony do anulowania
złożonego zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
§ 11.
Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone
do koszyka w niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy otrzymują bieg następnego dnia roboczego. Klient może
zamówić towar znajdujący się w Sklepie o specyfikacji tam podanej. Jakiekolwiek
odstępstwa nie będą akceptowane. Wpisanie merytorycznych zmian w uwagach formularza nie wywołuje żadnych skutków i
uważa się je za bezskuteczne, co oznacza, iż Klient dokonał zamówienia
towaru o specyfikacji opisanej w Sklepie i jego ofercie.
§ 12.
Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub nie pełnie wypełnionych formularzy
zamówienia. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko do
momentu potwierdzenia jego realizacji i tylko w takim zakresie, w jakim dopuszcza to
system. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować bez zgody MartiniPro.pl .
§ 13.
Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) oraz w walucie
Euro, według kursu umieszczonego na stronie sklepu. Ceny podane są w wartościach
netto (bez podatku VAT) oraz brutto (z podatkiem VAT). Transakcje zawierane są w
złotych polskich. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen. W takich przypadkach Sklep
zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Klienta o zaistniałej sytuacji. W razie
braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane, a
umowa uznana jest za nie zawartą. Sklep w wyjątkowych przypadkach ma prawo dokonać
zmiany ceny w przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już
potwierdzone (zaakceptowane) poprzez potwierdzenie realizacji zamówienia.
§ 14.
Sklep wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Złożenie zamówienia z
żądaniem jest równoznaczne z upoważnieniem MartiniPro.pl do wystawienia faktury VAT na
zakupione towary bez podpisu odbiorcy. Klient niniejszym upoważnia MartiniPro.pl do
wysyłki faktury emailem, bez podpisu wystawcy, bez certyfikowanego kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, w formacie PDF.


POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 15.
Każdego klienta i użytkownika serwisu obowiązuje aktualna Polityka Prywatności
znajdująca się na stronie Sklepu w zakładce „Regulamin”.
§ 16.
Zmiany wprowadzone w Polityce Prywatności nie mogą doprowadzić do naruszenia
zasady, iż Sklep nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy
adresowych swoich Klientów/użytkowników.
§ 17.
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.


DANE OSOBOWE
§ 18.
Dane osobowe klienta: imię, nazwisko, firma, adres siedziby, adres wysyłki, adres e-mail
oraz telefon kontaktowy wprowadzane są do systemu sprzedaży (z
systemu MartiniPro.pl służącego do fakturowania kontrahentów) w chwili, w której Klient
zgłasza wolę dokonywania zakupów za pośrednictwem Sklepu. Klient zobowiązany jest
na bieżąco weryfikować poprawność danych i zgłaszać wszelkie nieprawidłowości w tej
mierze.
§ 19.
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez MartiniPro.pl


DANE MASTER MARTINI Polska
Szczegółowa informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Polityce Prywatności o czym mowa w postanowieniach § 15 niniejszego
Regulaminu.
§ 20.
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych. Brak takiej zgody nie wpływa na obowiązek realizacji zamówienia przez
Sklep.
PŁATNOŚCI
§ 21.
Termin płatności ustalany jest indywidualnie z każdym klientem. Informacja o sposobie
płatności zawarta jest w potwierdzeniu e-maili przesyłanym po złożeniu zamówienia.
Termin realizacji systemowo ustalany jest dla poszczególnych zamówień i widoczny jest
w zakładce zamówienia. Sklep akceptuje płatności dokonane przelewem na konto
bankowe sklepu podane w treści faktury VAT. W tytule płatności należy podać numer
faktury VAT. Sklep może:
  •  wstrzymać realizację zamówienia (zamówień); - zablokować możliwość dokonywania
zakupów przez Klienta
  •  w przypadku opóźnienia w regulowaniu płatności lub przekroczenia limitu kredytu
kupieckiego ustalonego przez MartiniPro.pl .

Jeżeli MartiniPro.pl udziela Klientowi kredytu kupieckiego, to w przypadku, gdy wartość zamówień, za które MartiniPro.pl nie otrzymała zapłaty, choćby termin zapłaty jeszcze nie upłynął, przekroczy wysokość umówionego kredytu kupieckiego, MartiniPro.pl może się wstrzymać z realizacją dalszych zamówień.
Jeżeli Klient opóźnia się w zapłacie wobec MartiniPro.pl z jakiegokolwiek tytułu przez co najmniej 30 dni, MartiniPro.pl ma prawo wstrzymania realizacji wszystkich dalszych zamówień na rzecz Klienta.
§ 22.
Sklep przewiduje płatności przelewem za pośrednictwem serwisów transakcyjnych TPAY - Regulamin Tpay
Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa
3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579,
REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN – wpłacony w całości.
WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
§ 23.
Dostawa zostanie zrealizowana zgodnie z terminem widocznym po zalogowaniu w
zakładce „Zamówienia”. Strony ustalają minimum zamówieniowe dla każdej dostawy na
poziomie 50 złotych netto. W przypadku złożenia zamówienia na niższą kwotę, zostanie doliczony koszt transportu wybrany przez klienta.

W wypadku nieodebrania przez Klienta zamówionego towaru w przeciągu 7 dni od pierwszej próby doręczenia bądź od przekazania , że Towar jest gotowy do odbioru w wyznaczonym miejscu, MartiniPro.pl ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży z zachowaniem prawa do naliczenia Klientowi kary umownej w wysokości 50% ceny za nieodebrany Towar. Zapłata kary umownej następuje w terminie 7 dni od dnia otrzymania noty obciążeniowej.
§ 24.
W momencie odbioru przesyłki Klient ma prawo i obowiązek sprawdzenia zawartości
paczki w obecności pracownika firmy doręczającej przesyłkę. W razie uszkodzenia paczki,
niezgodności towaru z umową, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia
reklamacji pracownikowi firmy dostarczającej, a następnie za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Zastrzeżenia dotyczące stanu dostarczonej przesyłki powinny zostać zgłoszone osobie
dostarczającej przesyłkę i wymagają spisania odpowiedniego protokołu reklamacyjnego.
Klient zobowiązuje się do niezwłocznego dokonywania odbioru ilościowego i jakościowego
każdej partii dostarczonych towarów, a w razie stwierdzenia braków ilościowych lub wad
jakościowych, do zgłoszenia ich i wystąpienia z reklamacją przy dostawie. Jednakże wady
jakościowe ukryte mogą zostać zgłoszone w kolejnym dniu roboczym po ich wykryciu, nie
później jednak niż w terminie siedmiu dni od chwili ich wykrycia. Zgłoszenie braku
ilościowego może nastąpić wyłącznie w chwili dostawy.
Niezależnie od powyższych
obowiązków Klient zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Sklepu Internetowego reklamację
(zakładka Reklamacje).
Niespełnienie wymogów niniejszego paragrafu powoduje utratę przez Klienta prawa do powoływania się na wady Towaru.
§ 25.
Umowa zawarta ze Sklepem jest umową zawieraną na odległość.
§ 26.
Klient nie może od umowy odstąpić, chyba że takie prawo wynika z bezwzględnie
obowiązujących przepisów prawa.
DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW
§ 27.
Zawartość Sklepu prezentuje aktualną ofertę towarów, które stanowią podstawę do
złożenia oferty przez Klienta. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia
Sklep na prawo zaproponować Klientowi inny towar o takich samych lub zbliżonych
właściwościach. W przypadku zgody klienta, zrealizowane będzie tak zmodyfikowane
zamówienie. W przypadku braku zgody, Klient otrzyma zwrot wszelkich wpłaconych kwot
na poczet danego zamówienia, zaś Sklep (MartiniPro.pl ) nie ponosi żadnej odpowiedzialności
za brak realizacji zamówienia.
REKLAMACJE I GWARANCJE
§ 28.
Z zastrzeżeniem § 24 Reklamacje należy składać również za pośrednictwem zakładki
„Reklamacje”. W przypadku niemożliwości złożenia reklamacji tą drogą (np. zablokowanie
Klienta, awaria Sklepu) obowiązuje formularz reklamacyjny stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszego regulaminu.
§ 29.
Reklamacja będzie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania przez MartiniPro.pl . W razie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie
wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu
wyczerpania stanu magazynowego lub braku u dystrybutora), Sklep zaoferuje do wyboru
inny produkty, zaś w razie braku zgody na inny produkt zwróci kwotę otrzymaną od Klienta
oraz wystawi korektę faktury VAT. Klient nie ma prawa odesłać towaru bez porozumienia
ze Sklepem.
§ 30.
Zakupione i dostarczone towary są objęte dostarczaną wraz z towarem gwarancją jakości
producenta. Rękojmia w stosunkach między przedsiębiorcami jest wyłączona.
MartiniPro.pl ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy wyłącznie w zakresie uprawnień Klienta określonych w gwarancji oraz za szkody wyrządzone przez sprzedany towar, jeżeli przyczyną szkody jest wadliwość towaru.
MartiniPro.pl ponosi odpowiedzialność tylko w zakresie strat rzeczywistych.
MartiniPro.pl nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści, straty produkcyjne, utratę renomy i nałożone na Klienta kary umowne.
PRAWA AUTORSKIE
§ 31.
Wszystkie fotografie, design, rysunki, ikony, opisy i inne informacje zawarte na stronach
Sklepu chronione są prawami autorskimi Sklepu lub innych osób. Wszelkie kopiowanie,
wykorzystywanie ich bez zgody MartiniPro.pl lub innego uprawnionego podmiotu jest
zabronione.
§ 32.
Zdjęcia oferowanych przez Sklep produktów, ich nazwy, loga są własnością ich
producentów i są wykorzystywane przez Sklep tylko w celach informacyjnych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 33.
Sklep zastrzega sobie prawo do:
v zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
v wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,
v wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
v przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu
internetowego,
v realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.
§ 34.
Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
§ 35.
Dane przekazane w wyniku wypełnienia Formularza rejestracji są poufne i nie będą
ujawniane osobom trzecim.
§ 36.
Ilekroć w regulaminie mowa o przesyłaniu korespondencji e-mailem, oświadczenie uznaje
się za prawnie skuteczne nawet wówczas, gdy zostało złożone bez certyfikowanego
kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
§ 37.
Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
§ 38.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu
cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa. Regulamin podlega prawu
polskiemu. Regulamin może zostać zmieniony; aktualna treść Regulaminu dostępna jest
pod adresem MartiniPro.pl/Regulamin . W braku akceptacji dla
zmian, Klient winien zaprzestać realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu, pod
rygorem uznania, iż Regulamin w nowym brzmieniu akceptuje.
Formularz Reklamacji Załącznik nr 1